Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Δήλωσε ΠΑΡΩΝ ο Τζεβελέκης - "ΣΤΗΡΙΖΩ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ", δήλωσε...

Για μια ακόμη φορά έδωσε το παρών στο Αλεξάνδρειο ο πρώην πρόεδρος και μέτοχος της ΚΑΕ Άρης Θανάσης Τζεβελέκης με αφορμή το παχνίδι με τον Ηλυσιακό.
Τα φώτα «έπεσαν» πάνω του με αφορμή τις διοικητικές εξελίξεις… Οι δηλώσεις του κρύβουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

"Είμαι εδώ, θα μιλήσω με την ΓΕΝΕΣΙΣ για να ξεκαθαρίσουν ορισμένα πράγματα. Εγώ είμαι εδώ και στηρίζω την διοίκηση Δαμιανίδη. Πρέπει να προστατεύσουμε τον συγκεκριμένο άνθρωπο, δεν μπορούμε να τον πετάξουμε" είπε χαρακτηριστικά.

Για την πρόταση που είχε γίνει από την πλευρά Γεωργούλη σχολίασε: «Είχε ασάφειες όπως το βασικό ποιοι είναι και ποιος θα είναι ο πρόεδρος. Δεν μπορώ να δεχθώ κάτι τέτοιο χωρίς να γνωρίζω ποιος θα είναι ο πρόεδρος, μετά εγώ θα λογοδοτήσω στον κόσμο του Άρη. Θεωρώ ότι δεν έχει κλείσει το θέμα».

Για τη λύση Πρωτοδικείου είπε: «Ας έρθουν να καλύψουμε ορισμένες ασάφειες που υπάρχουν και αν θέλουν πραγματικά την ομάδα να προχωρήσουμε. Άλλωστε εγώ είμαι μόνο το 20% των μετοχών, υπάρχει και η ΓΕΝΕΣΙΣ που είναι ο μεγαλομέτοχος. Είμαι ξεκάθαρος, κανείς από τους Μετόχους δεν θέλει διοίκηση Πρωτοδικείου».
Για τη συνάντηση με τη ΓΕΝΕΣΙΣ είπε: «Θα μιλήσω με τα μέλη της ΓΕΝΕΣΙΣ για να συναντηθούμε και να πάρουμε αποφάσεις. Είμαστε οι Μέτοχοι και εμείς πρέπει να αποφασίσουμε. Θα δούμε ποιες είναι οι επιλογές που έχουμε».

Για την κίνηση της Λέσχης και την έκτακτη Γενική Συνέλευση της είπε: «Η Λέσχη δεν μπορεί να εμπλακεί στην ΚΑΕ. Σίγουρα η βοήθεια της είναι πολύτιμη, απλά εμείς οι Μέτοχοι πρέπει να πάρουμε αποφάσεις».

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι υπογράμμισε ότι αυτή την περίοδο έχει αναλάβει το θέμα με τον διακανονισμό της Εφορίας και τις μηνιαίες δόσεις που θα πληρώνει η ΚΑΕ.




Δεν υπάρχουν σχόλια: