Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Αλεξανδρής: "διπλός ο στόχος του Άρη φέτος"


Στη περίοδο του απόλυτου επαγγελματισμού είναι λίγοι οι άνθρωποι που ταυτίζονται με μία ομάδα και γίνονται σημαίες. Μία από τις εξαιρέσεις στον κανόνα είναι και ο Βαγγέλης Αλεξανδρής που για 14η χρονιά υπηρετεί τον Άρη είτε από το πόστο του παίκτη, είτε από αυτό του προπονητή.
Ο πολύπειρος τεχνικός μίλησε στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΚ (sepk.gr) για την αγωνιστική βελτίωση των "κίτρινων", ενώ αναφέρθηκε και στο υψηλό κίνητρο που έχει.

Αναλυτικά όσα είπε:
Για την αγωνιστική βελτίωση του Άρη:
"Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα παιδιά που απαρτίζουν τώρα το ρόστερ. Μετά και την προσθήκη του Μπόγρη έχει ολοκληρωθεί το αρχικό πλάνο που είχα στο μυαλό μου. Ένας επίσης σημαντικός λόγος που τονίζω πάντα είναι η δουλειά που γίνεται καθημερινά. Δεν είμαι ο μόνος προπονητής που δουλεύει άψογα με τους συνεργάτες του, όμως έχω το πλεονέκτημα οι παίκτες να ανταποκρίνονται στο πρόγραμμα χωρίς παράπονο και κάνοντας την μέγιστη δυνατή προσπάθεια. Αυτός είναι από τους βασικούς συντελεστές στην πρόοδο".

Για τους στόχους που θέτει από εδώ και πέρα:
"Από την αρχή είπαμε με τη διοίκηση ότι ο στόχος είναι διπλός. Αρχικά θέλαμε την οικονομική εξυγίανση της ομάδας γιατί υπήρχε θέμα βιωσιμότητα τα επόμενα χρόνια. Δεύτερον επιδίωξη μας ήταν με το χαμηλό προϋπολογισμό να επενδύσουμε σε νέα παιδιά με προοπτικές, ώστε να δημιουργηθεί ένας πυρήνας που τα επόμενα χρόνια θα μπορεί να ανταποκρίνεται στην τεράστια φανέλα του Άρη".

Για το αν θεωρεί ότι έβαλε ψηλά τον προσωπικό του πήχη μετά την περσινή πορεία με το Μαρούσι:
"Καθένας δημιουργεί το δικό του προφίλ. Είμαι πολλά χρόνια στο χώρο και όλοι ξέρουν τι έχω πετύχει. Με όλους όσους συνεργάζομαι περιμένουν να εκπληρώσω τους στόχους. Αυτό είναι καλό, όμως παράλληλα είναι και κακό γιατί απαγορεύεται να αποτύχεις. Για εμένα αυτό είναι το κίνητρο που χρειάζομαι για να λειτουργώ. Θέλω πάντα εγώ και η ομάδα μου να ξεπερνάμε τα όρια και να πετυχαίνουμε το κάτι παραπάνω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: