Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Γκαγκαλούδης: "δε θέλω να ρίξω τον ΠΑΟΚ"

Φωτογραφία από το PAOK24.COM
Ο Γιάννης Γκαγκαλούδης τοποθετήθηκε για το θέμα που έχει προκύψει μεταξύ του ίδιου και της ΚΑΕ ΠΑΟΚ και απάντησε στα όσα του καταλόγισε ο Κώστας Πανάκας. "Αν ήθελα λοιπόν εγώ να αφανίσω τον ΠΑΟΚ θα το είχα ήδη κάνει", ήταν μία από τις χαρακτηριστικές δηλώσεις του γκαρντ του Αμαρουσίου στον ραδιοφωνικό σταθμό Libero 107.4. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Γιάννης Γκαγκαλούδης:

"Ως άνθρωπος και ως Γιάννης Γκαγκαλούδης όλο ξέρουν τι έχω προσφέρει στον ΠΑΟΚ. Όταν εγώ έπαιζα απλήρωτος για 2 χρόνια στον ΠΑΟΚ ο κ. Πανάκας ήταν στο σπίτι του και ίσως έπαιζε με τα παιχνίδια του. Αν ήθελα λοιπόν εγώ να αφανίσω τον ΠΑΟΚ θα το είχα ήδη κάνει. Από το 2005 και μετά μπορούσα να καταστρέψω τον ΠΑΟΚ. Όλα αυτά που ακούγονται τις τελευταίες μέρες με τρελαίνουνε.
Λοιπόν τα πράγματα έχουν να κάνουν ως εξής. Από το 2005 έχω κάνει συμφωνία με τον ΠΑΟΚ να μην κάνω προσφυγή. Η ομάδα μου χρωστάει 58.000 ευρώ. Ήταν 34.000 αλλά όσο περνούσε ο καιρός αυτό το ποσό μεγάλωνε. Το 2011 πλέον έχω φτάσει σε σημείο να κάνω κατάπτωση εγγυητικής αλλά δεν έχω κάνει ακόμα τίποτα".

Για τα όσα βλέπει πλεόν ο κόσμος στο πρόσωπό του:

"Εγώ δεν θέλω σε καμία περιπτωση να δηλητηριάσω τον κόσμο. Δεν θα σταθώ ενάντια στον κόσμο. Μπορεί να πιστέψει ό,τι θέλει. Εγώ έκανα πάρα πολλές συμφωνίες και αλλαγές με την ομάδα για να βοηθήσω την κατάσταση. Ακόμα και 25.000 € δέχτηκα να χαρήσω στην ομάδα. Πέρσι τον Ιούνιο αποφάσισαμε να υπογράψουμε έναν διακανονισμό και να με πληρώνει η ομάδα σε δόσεις. Την πρώτη δόση την πήρα κανονικά αν και καθυστέρησε 2 μέρες αλλά δεν με πείραξε καθόλου. Μάλιστα πήρα και τηλέφωνο τον κ. Πανάκα για να τον ευχαριστήσω. Την δεύτερη όμως δόση έκανα μεγάλο αγώνα για να την πάρω χωρίς αποτέλεσμα. Μάλιστα πήγα και ρώτησα τον κ Πανάκα τι θα γίνει γιατί αν δεν πληρωθεί η δόση τότε η συμφωνία θα σπάσει βάση δικαστικής απόφασης. Μάλιστα όταν του είπα για το τι μου είπε ο Μπάνε μου απάντησε « εγώ γράφω στα τέτοια μου τον Μπάνε και ότι είπε γιατί εγώ πληρώνω".

Μετά τα όσα έχω κάνει εγώ για τον ΠΑΟΚ μου συμπεριφέρθηκαν έτσι. Μάλιστα μου είπαν να μου δώσουν και μια επιταγή (για την δόση του Μαρτίου) αλλά το θέμα είναι πως η συμφωνία πλέον έχει σπάσει.

Πλέον εγώ έχω ζητήσει μέσω του δικηγόρου μου να μου φέρουν μία νέα αντιπρόταση, αλλιώς αναγκαστηκά θα κάνω κατάπτωση εγγυητικής. Είμαι άνθρωπος και δεν πρόκειται να χαρίσω 54.000 ευρώ τα οποία και έχω δουλέψει".

Κλείνοντας ο Γκαγκαλούδης τόνισε για ακόμη μία φορά πως: "Δεν έχω κανέναν σκοπό να ρίξω τον ΠΑΟΚ. Πέρασα δύο υπέροχα χρόνια στην ομάδα και την έχω βάλει στην καρδιά μου".

Μετά το τέλος της επικοινωνίας του Γιάννη Γκαγκαλούδη, παρέμβαση έκανε ο κ. Πανάκας:

"Ο Γκαγκαλούδης πατάει στο ότι δεν πήρε την 2η δόση λέγοντας πως έχει σπάσει η συμφωνία. Εμείς επικοινωνήσαμε μέσω της κ. Παπλιώρη με την ΕΕΑ και μας είπαν πως έχει γίνει κατάπτωση εγγυητικής και παράλληλα πως ζητήθηκε η αποβολή του ΠΑΟΚ από το πρωτάθλημα.

Μάλιστα να αναφέρω πως στην αρχική πρόταση μας για την επιταγή δέχτηκε να την πάρει αλλά μετά από 2-3 μέρες έστειλε ένα sms στον Μπάνε λέγοντας πως δεν μπορεί να την πάρει και στην συνέχεια προχώρησε στην κατάπτωση της εγγυητικής.

Εμάς δεν μας πείραξε που διεκδικεί τα λεφτά του. Καλά κάνει. Μας πείραξε όμως που προσπαθεί να το κάνει ύπουλα.

Επίσης όλα αυτά που αναφέρει πως του είπα είναι ψέματα και δεν ισχύουν.

Κλείνοντας να σας πω πως ο ΠΑΟΚ προστατεύεται από το άρθρο 99 και ο κ. Γκαγκαλούδης δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Επίσης αυτό που έλεγε συνέχεια πως η συμφωνία δεν ισχύει γιατί έσπασε δεν ισχύει γιατί αυτός είναι ο σκοπός του. Εμείς θα συνεχίσουμε τη δουλειά μας παρά την προσπάθεια κάποιου να εξαφανίσει τον ΠΑΟΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: