Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Η ανακοίνωση Τσιπίδη

Ο Απόστολος Τσιπίδης μίλησε χθες τηλεφωνικά με τον πρόεδρο του Ηρακλή, Μάκη Σαρλή. Το αποτέλεσμα είναι ότι θα τα πούνε από κοντά, μετά το Πάσχα. Το βράδυ χθες ο επιχειρηματίας έστειλε μια ανακοίνωση, στην οποία όμως φαίνεται αφήνει "ανοικτή" την "πόρτα" και για το Παγκράτι. Η ανακοινωση:

"Έπειτα από πολύωρη συζήτηση με τον πρόεδρο της Κ.Α.Ε. Ηρακλής σήμερα, εποικοδομητική και ουσιαστικότατη, κύριο Σαρλή Μάκη, βρήκαμε πολλά κοινά σημεία επαφής και ενδεχομένως μετά τις γιορτές να υπάρξει μια συζήτηση τελική εφ' όλης της ύλης.
Υπάρχει θετικότατο κλίμα, μου έκανε γνωστό ότι είμαι και πάλι καλοδεχούμενος στην Κ.Α.Ε. και θα ήθελε να είμαστε πάλι μια δυνατή ομάδα, όπως πέρσι. Αύριο θα παρθούν οριστικές αποφάσεις από πλευράς μου και εάν δεν υπάρξουν κάποιες εξελίξεις με την ομάδα του Παγκρατίου, απόψε (σ.σ. χθες, Πέμπτη), θετικές, τότε επιστρέφω στο πρώην σπίτι μου, τον Ηρακλή. Θα τηρήσω τον λόγο στην διοίκηση του Παγκρατίου διότι δεν μου αρέσει να αθετώ τον λόγο μου. Θα δω τις προθέσεις τους και τότε θα επιλέξω ποιο τιμόνι θα κρατήσω. Θα ήθελα αυτό του Ηρακλή αλλά μετά τις γιορτές και εφ' όσον δεν κλείσουν οι συζητήσεις με το Παγκράτι και δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω. Με τιμή, Τσιπίδης Απόστολος".
* Μέχρι στιγμής, σήμερα Παρασκευή, δεν υπήρξε κάποια ενημέρωση για το αν έγινε κάτι με το Παγκράτι απ' την πλευρά του επιχειρηματία...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα ήταν καλό ο κ.Τσιπίδης να μας διαφωτίσει γιατί δεν ενεπλάκη τελικά στο Παγκράτι, αλλά και νωρίτερα με άλλες ποδοσφαιρικές ομάδες που ήθελε. Μετά τα λέμε για την ΚΑΕ...

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΣΙΠΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ(ΚΑΣΤΟΡΙΑ,ΠΑΓΚΡΑΤΙ).ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΜΑΝΗΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ,ΑΚΟΜΑ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ....ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΙΔΗ ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΝΕΤΑΙ?Κ.Γ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΙΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΑΤΑΙ?Φ.Δ.