Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Ανακοίνωση Τσιπίδη για το Παγκράτι-πήρε τις μετοχές!



Αργά χθες το βράδυ λάβαμε στο προσωπικό μας email μια ανακοίνωση Τύπου απ' τον Απόστολο Τσιπίδη, που αναλαμβάνει το Παγκράτι. Τη δημοσιεύουμε, αναμένοντας και την επίσημη επιβεβαίωση απ' την πλευρά του Παγκρατίου.

Αναφέρει η "ηλεκτρονική" επιστολή που λάβαμε:
"Mε χαρά ανακοινώνω στον κόσμο του Παγκρατίου πως πριν από λίγη ώρα ετελέσθη και το τυπικό της μεταβίβασης της ομάδος σε εμένα.
Νιώθω ιδιαίτερα υπερήφανος που μετά από το επιτυχές πέρασμα μου από μια άλλη μεγάλη ομάδα της Ελλάδας, τον Ηρακλή, όπου συνέβαλα τα μέγιστα στην άνοδο της στην Α1, πάλι βρίσκομαι κοντά σε μια άλλη μεγάλη ομάδα, αυτή τη φορά της Αθήνας, το Παγκράτι, μια βαριά φανέλα, με ιστορία και σεβασμό από όλους όσους γνωρίζουν από μπάσκετ.
έτως εάν όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι είμαι από μικρό παιδί φίλος του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης, θα δώσω όλο μου τον εαυτό να γίνω ένας πραγματικός ηγέτης της ομάδας και φίλαθλος της πάνω από όλα.
Θα δώσω ό,τι έχω σε αυτήν και υπόσχομαι να "φροντίσω" να μην πέσει φέτος και να μην την "πειράξει" πλέον κανείς.
Και του χρόνου, τα λέμε όλοι μαζί, στην Α1!!!
Από αύριο όλοι μαζί δουλειά να γίνει πράξη η άνοδος γενικότερα του συλλόγου.
Με τιμή
Τσιπίδης Απόστολος"

α.ο παγκρατι





Δεν υπάρχουν σχόλια: