Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Κόλεμαν, Πίτερς στο Ιβανώφειο

Ο Τζερόμ Κόλεμαν έφτασε στη Θεσσαλονίκη το μεσημέρι και το απόγευμα πήγε για προπόνηση στο Ιβανώφειο. Ο έμπειρος γκαρντ είχε την ευκαιρία να γνωρίσει και να συνομιλήσει με τον Γιώργο Καλαφατάκη αλλά και τους νέους του συμπαίκτες και στάθηκε ιδιαίτερα στο πολύ καλό κλίμα που επικρατεί στην ομάδα.
«Μόλις μπήκα στα αποδυτήρια όλοι οι συμπαίκτες μου με υποδέχθηκαν ζεστά, όπως και ο προπονητής. Αυτό μου άρεσε πολύ», είπε αρχικά ο χαμογελαστός Αμερικανός αθλητής που συνέχισε λέγοντας: «Αν έχουμε αυτό το κλίμα και μέσα στο γήπεδο, ότι σίγουρα η ομάδα θα πετύχει τους στόχους της».

Για τον Κόλεμαν η παρουσία του στην Ελλάδα είναι μια νέα εμπειρία και μπορεί να είναι η πρώτη φορά που έρχεται εδώ ωστόσο ξέρει αρκετά πράγματα: «Όλα αυτά τα χρόνια έχω παίξει με αθλητές που έχουν περάσει από το ελληνικό πρωτάθλημα και χαίρομαι που κι εγώ είμαι πλέον εδώ».
Το σημαντικότερο ασφαλώς και αυτό που θα μείνει στο τέλος είναι η προσφορά του και σκιαγραφώντας το αγωνιστικό προφίλ του δεν έκρυψε πως: «Είμαι σκόρερ και αυτό ξέρω να κάνω καλά. Ωστόσο, ο προπονητής θα μου πει τι θα κάνω μέσα στο παρκέ. Μπορών να οργανώσω, να πασάρω, να σκοράρω, να παίξω άμυνα. Πάνω απ’όλα θέλω να βοηθήσω την ομάδα να ανατρέψει την κατάσταση. Βλέπω καλούς παίκτες γύρω μου και αυτό είναι πολύ ευχάριστο και ενθαρρυντικό. Θέλω να βοηθήσω τον Ηρακή να ανέβει βαθμολογικά. Ξέρω πως το παιχνίδι που ακολουθεί είναι σημαντικό και πως πρέπει να κερδίσουμε. Θέλω κι εγω να προσφέρω ώστε να τα καταφέρουμε».

Παρών και ο Τζέιμς Πίτερς που έχει έρθει απ' την προηγούμενη Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη. Ο έμπειρος πάουερ φόργουορντ είναι αποφασισμένος να βοηθήσει τον Ηρακλή ώστε να πετύχει το στόχο του και μιλώντας πριν την έναρξη της απογευματινής προπόνησης, υποστήριξε: «Είμαι ενθουσιασμένος που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω στο ελληνικό πρωτάθλημα και στον Ηρακλή. Θέλω να βοηθήσω το σύλλογο να φτάσει στο στόχο του. Έρχεται ένα κρίσιμο παιχνίδι για εμάς το Σάββατο όπου πρέπει να κερδίσουμε. Δουλεύουμε σκληρά για να είμαστε έτοιμοι. Είμαι έτοιμος να προσφέρω». (Πηγή: Bluearena, Motionteam, http://www.iraklisbc.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια: