Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Αντί να φύγει ο Βωβός, έφυγε ο... Τζεβελέκης!


Τα σχόλια περιττεύουν... Η ανακοίνωση του Θ. Τζεβελέκη, που σηκώνει - η απόφασή του - πολλές κουβέντες, σκέψεις, προβληματισμούς, έχει ως εξής:
"Σήμερα σας ανακοινώνω ότι ο κύκλος της προεδρίας Τζεβελέκη στην ΚΑΕ ΑΡΗΣ κλείνει οριστικά.
Η απόφαση μου αυτή δεν έχει να κάνει με το αποτέλεσμα του αγώνα με το Μαρούσι. Πρόκειται για μια ώριμη απόφαση που απλά σήμερα είναι η ώρα να γίνει δημόσια γνωστή.

Γνωρίζετε όλοι ότι είμαι φανατικός εχθρός των μόνιμων καταστάσεων και των παραγόντων που γαντζώνονται στις πολυθρόνες τους. Κι αυτό διότι πιστεύω πως η ανανέωση σε πρόσωπα και πολιτικές συνιστά δείγμα υγείας κάθε σοβαρού οργανισμού. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την απόλυτη μοναξιά που βίωσα τα τελευταία δυο χρόνια (παντελής απουσία πολιτικής και οικονομικής στήριξης) ήταν οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφασή μου αυτή. Πέντε χρόνια σκληρής δουλειάς με χαρές, λύπες, με σοβαρές οικονομικές θυσίες και με πολλές επιτυχίες. Απόρροια της δουλειάς αυτής ένας ΑΡΗΣ, που, ενώ πριν λίγα χρόνια έδινε τη μάχη για την επιβίωση, σήμερα βρίσκεται ξανά πρωταγωνιστής στο ελληνικό και ευρωπαϊκό στερέωμα.

Στην διάρκεια της προεδρίας μου κτίσαμε με τον κόσμο της ομάδας μια σχέση αλληλοσεβασμού και εκτίμησης. Κρατώ τη σχέση αυτή ως το πιο σημαντικό πράγμα που αποκόμισα και για τον κόσμο αυτό άξιζε κάθε προσπάθεια που έκανα.

Παραμένω βασικός μέτοχος της ΚΑΕ και από την θέση αυτή θα εργαστώ και για την επόμενη μέρα μαζί με τους άλλους θεσμικούς παράγοντες της ομάδας. Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρξουν φίλοι του ΑΡΗ που θα θέλουν και θα μπορούν να συνεχίσουν το έργο μας. Οι μετοχές μου είναι στη διάθεση του όποιου είναι έτοιμος να ηγηθεί του τεράστιου αυτού συλλόγου. Και βέβαια ισχύει πάντοτε η απόφασή μου να παραχωρήσω δωρεάν τις μετοχές μου στη Λέσχη Φίλων του ΑΡΗ στο πλαίσιο του ενιαίου ΑΡΗ καθώς πιστεύω σε αυτή την ιδέα.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες μου αλλά κυρίως ένα μεγάλο ευχαριστώ στο λαό του ΑΡΗ που ξέρει να στηρίζει με ένα μοναδικό τρόπο τον Αυτοκράτορα του ελληνικού μπάσκετ, που αποτελεί και τη ναυαρχίδα του συλλόγου μας.

Τις επόμενες ημέρες θα συγκαλέσω τους μετόχους της ΚΑΕ για να δουλέψουμε όλοι μαζί για την επόμενη μέρα του ΑΡΗ μας.
Με εκτίμηση,
Θανάσης Τζεβελέκης"

Υ.Γ. Ο μόνος που δεν φταίει είναι ο κόσμος του Άρη. Κανείς δεν μπορεί να κατηγορεί τον κόσμο... Τέλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: