Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

Ονόματα και διευθύνσεις


Γεια σε όλους τους μπασκετικούς




Με ενδιαφέρον παρακολουθούμε μια απ' τις γνωστές στο "σινάφι" (ναι, με εισαγωγικά) κόντρες ανάμεσα σε σάιτ και... αγνώστους-γνωστούς, οπότε θέλοντας να βοηθήσουμε στην επίτευξη κλίματος εργασιακής... ειρήνης, παρακαλούμε (...) τους εμπλεκόμενους να γράψουν ονόματα και διευθύνσεις. Όχι τίποτα άλλο, γιατί μερικοί έχουν τη μύγα, που βλέπετε πιο κάτω, και "μυγιάζονται". Και το χειρότερο;


Κάποιοι κακεντρεχείς πανηγυρίζουν και μου στέλνουν κάτι links σε κάτι εταιρίες, κάτι διαφημιστικά banners σε διάφορα σάιτ και με έχουν μπερδέψει. Μου στέλνουν κάτι μετοχολόγια, κάτι συνθέσεις Δ.Σ. διαφόρων εταιριών, εντός κι εκτός Ελλάδας, και βαριέμαι να ασχοληθώ. Μου στέλνουν κάτι σάιτ στοιχηματικών εταιριών, κάτι σάιτ εταιριών δημοσίων σχέσεων, μου λένε για προέδρους ομάδων που δέχθηκαν τηλεφωνήματα για να φτιάξουν το δικό τους... "σπίτι", μου λένε για ομάδες που... διαλύθηκαν, μου λένε κάτι για "αποκλειστικά" (τουλάχιστον εμείς έχουμε blog, δεν ανταγωνιζόμαστε κανέναν), τέλος πάντων διάφορα στοιχεία που για να τα χρησιμοποιήσω, θα πρέπει να ξέρω το... λόγο. Ονόματα, παρακαλούμε, παιδιά, και εμείς εδώ είμαστε. Με το ονοματάκι μας, με τη φατσούλα μας, χωρίς γυναικεία ψευδώνυμα και... ζαρτιέρες. Παντελονάτα και Σαλονικιότικα...


Α, και κυρίως χωρίς εισαγωγικά, γιατί τίτλους εμείς δε μοιράζουμε σε κανέναν. Είτε τιμής, είτε ντροπής. Έχουν κερδιθεί από κάποιους αυτοδικαίως!


* Έχει γεμίσει το mailbox μου με τέτοια, μη μου στέλνετε άλλα! Ας μιλήσουμε για μπάσκετ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: