Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Μπλατ: "τιμή μου..."


Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από τις 18.30 το απόγευμα ο Ντέιβιντ Μπλατ. Μάλλον τετριμμένες οι δηλώσεις του, αλλά και ειλικρινείς. Το ζητούμενο είναι τα έργα και αυτή τη φορά πιστεύουμε ότι δε θα μας απογοητεύσει, όπως ο Κατσικάρης. Είπε, λοιπόν, ο Αμερικανοισραηλινός προπονητής:
«Για πρώτη φορά στην καριέρα μου πηγαίνω σε ομάδα στη μέση της χρονιάς. Είναι μία διαφορετική και ασυνήθιστη κατάσταση για μένα. Μετά το Ευρωμπάσκετ της Πολωνίας, δεν είχα την πρόταση που θα ήθελα και είχα την εντύπωση ότι τη σεζόν 2009-2010 δεν θα ήμουν σε καμία ομάδα, αλλά ο Άρης μου δίνει τις καλύτερες συνθήκες κι αυτό ακριβώς που θα ήθελα. Για μένα είναι σημαντικό που βρήκα μία πολύ σημαντική ομάδα, με μεγάλη παράδοση και πολλές φιλοδοξίες να φτάσει ψηλά. Αισθάνομαι άνετα που είμαι εδώ. Ο Άρης έχει όλα αυτά που θα ήθελα και για μένα είναι μεγάλη τιμή που είμαι εδώ. Αγαπώ την Ελλάδα, πάντα έχω καλή διάθεση όταν είμαι εδώ για πολλούς και διαφορετικούς λόγους και ειλικρινά χαίρομαι που θα είμαι και πάλι στο γήπεδο σε μία ομάδα για να εργαστώ», πρόσθεσε. «Ο μόνος τρόπος για να δείξω πόσο ικανοποιημένος είμαι που βρίσκομαι εδώ, είναι μέσα από την σκληρή δουλειά που θα γίνει και από την ομάδα που θα φτιάξουμε, θα κάνει ευτυχισμένους και υπερήφανους και τους ανθρώπους του Άρη, αλλά και τους φιλάθλους της ομάδας», δήλωσε και στη συνέχεια αναφέρθηκε στο παιχνίδι με την Χάποελ στην Ιερουσαλήμ το οποίο και παρακολούθησε:
«Είδα το παιχνίδι κι αυτό που έχω να είναι ότι ο Άρης έπαιξε καταπληκτικά και μακάρι να έχει αυτά τα εξαιρετικά ποσοστά σε κάθε αγώνα. Ξέρω ότι αυτό είναι δύσκολο, αλλά θα δουλέψουμε σε πολλά πράγματα για να βελτιωθεί η ομάδα, ώστε να έχει σταθερότητα και να πετύχουμε αυτά που θέλουμε και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Πιστεύω ότι έρχομαι σε μία πραγματικά καλή ομάδα, με πολύ ταλέντο, με βάθος και ποιότητα σε πολλές θέσεις. Γνωρίζω πολύ καλά τον Φώτη Κατσικάρη που με διαδέχτηκε στην Αγία Πετρούπολη, ξέρω λοιπόν ότι η ομάδα είναι πολύ καλά προπονημένη. Προφανώς το ρεκόρ που έχουμε στην Ελλάδα δεν είναι αυτό που πρέπει και αυτό που θέλει ο κόσμος κι αυτό πρέπει να το βελτιώσουμε», κατέληξε.
* Στη φωτογραφία με τον Ιρανό σέντερ Εχανταντί. Λέτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: